Cayó en Cali la presentadora de televisión que secuestraba hombres “aprovechando sus atributos físicos”

Colombia

La modelo Paulina Karina Díaz está siendo investigada por la desaparición de un comerciante y un abogado desde la noche del 30 de diciembre de 2011

La Policía colombiana capturó este martes en la ciudad de Cali a dos personas, entre ellas una presentadora de un canal local de televisión, implicadas en el secuestro de dos hombres en 2011 que aún permanecen desaparecidos.

El grupo antisecuestro de la Policía (Gaula) en Cali capturó a la presentadora Paulina Karina Díaz y a un hombre con el alias de “La bruja”, quienes están siendo investigados por el presunto delito de secuestro extorsivo agravado en concurso homogéneo.

Según las autoridades, Díaz y “La bruja” habrían tenido participación en el secuestro del comerciante Hugo López Moncayo y del abogado Milton Caro Villamil, ocurrido el 30 de diciembre de 2011 cuando se encontraban en una discoteca de Cali. Los captores pedían a los familiares de los secuestrados 3.000 millones de pesos (un millón de dólares) para liberarlos.

“Al parecer, la hoy capturada, aprovechando sus atributos físicos, se habría encargado de las actividades de seguimiento y distracción de las víctimas al interior del establecimiento y el posterior acompañamiento de las mismas a los sitios de cautiverio. Por su parte, ‘La bruja’ haría las veces de custodio del comerciante y su amigo”, agregó la información.

Por el mismo caso fueron capturadas otras personas, dos de las cuales cumplen una condena de 23 años de cárcel por complicidad en secuestro y hurto con medios electrónicos ya que a una de las víctimas le fueron robados 9 millones de pesos (unos 3.000 dólares) de su cuenta bancaria.

La Policía confirmó que aún se desconoce el paradero de los secuestrados.

Los capturados fueron dejados a disposición de la Fiscalía 19 Especializada y se encuentran en las audiencias respectivas para definir su situación judicial.paula-karina-diaz-1-732x500

25 thoughts on “Cayó en Cali la presentadora de televisión que secuestraba hombres “aprovechando sus atributos físicos”

  • agosto 15, 2017 at 11:44 am
    Permalink

    Tһis is such a fun game and we had an iɗeal birthday Daddy.?
    Larry added. ?Can we play ?What?s the most effective factor about Gߋd?
    tomorrow too?? hhe begged his Mommy.

    Reply
  • agosto 11, 2017 at 5:10 am
    Permalink

    Hey are using WordPress for your blog platform? I’m new to the blog world but
    I’m trying to get started and set up my own. Do you need any html coding
    expertise to make your own blog? Any help would be really appreciated! http://naehkreisel.de/user/profile/65001

    Reply
  • agosto 9, 2017 at 10:44 am
    Permalink

    I just want to tell you that I’m new to blogging and site-building and really liked this website. Probably I’m want to bookmark your blog . You surely come with great articles and reviews. Many thanks for revealing your blog site.

    Reply
  • julio 26, 2017 at 7:55 am
    Permalink

    Hello my friend! I want to say that this post is awesome, nice written and come with almost all vital infos. I’d like to see more posts like this .

    Reply
  • julio 26, 2017 at 7:55 am
    Permalink

    Great goods from you, man. I’ve take into accout your stuff prior to and you’re simply extremely wonderful. I really like what you have obtained here, really like what you’re saying and the way in which through which you are saying it. You’re making it enjoyable and you continue to take care of to keep it sensible. I cant wait to read far more from you. This is really a great site.

    Reply
  • julio 26, 2017 at 7:55 am
    Permalink

    It’s great that you are getting thoughts from this post as well as from our argument made at this time.

    Reply
  • julio 25, 2017 at 1:57 am
    Permalink

    My partner and I stumbled over here coming from a different page and thought I might as well check things out. I like what I see so now i’m following you. Look forward to finding out about your web page yet again.

    Reply
  • julio 25, 2017 at 1:57 am
    Permalink

    Hi my friend! I wish to say that this article is awesome, great written and come with approximately all significant infos. I’d like to peer extra posts like this .

    Reply
  • julio 25, 2017 at 1:56 am
    Permalink

    You actually make it seem really easy together with your presentation but I in finding this matter to be really one thing which I feel I’d by no means understand. It seems too complicated and very large for me. I am taking a look ahead to your subsequent submit, I’ll try to get the hang of it!

    Reply
  • julio 21, 2017 at 5:30 am
    Permalink

    Sweet blog! I found it while searching on Yahoo News. Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News? I’ve been trying for a while but I never seem to get there! Thank you

    Reply
  • julio 21, 2017 at 5:30 am
    Permalink

    Hi there would you mind letting me know which hosting company you’re using? I’ve loaded your blog in 3 completely different browsers and I must say this blog loads a lot quicker then most. Can you recommend a good hosting provider at a reasonable price? Kudos, I appreciate it!

    Reply
  • julio 21, 2017 at 5:30 am
    Permalink

    WOW just what I was searching for. Came here by searching for %meta_keyword%

    Reply
  • julio 21, 2017 at 5:30 am
    Permalink

    When I initially commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each time a comment is added I get four e-mails with the same comment. Is there any way you can remove people from that service? Appreciate it!

    Reply
  • julio 20, 2017 at 5:51 pm
    Permalink

    I ҝnow a sport wwe will play thats like Daddy iis talking about.?
    Mommу saod making both boys need to know the game a lot.

    ?It?s calleⅾ ?Whats the neatest thing about
    God. And еach of uѕ has to come up with one actually great point
    we like ablut God.Who desires t᧐ go first?? Lee and Larry jumⲣеd and shouted ?MЕ ME!?
    waving their palms in the air like tһey doo at school. Finally, Mommy mentioned, ?Effectivеⅼy Lee, since youee two minutes older than Larгy, you
    can go first.

    Reply
  • julio 17, 2017 at 11:56 am
    Permalink

    It’s really a cool and helpful piece of info. I’m satisfied that you shared this useful info with us. Please keep us informed like this. Thanks for sharing.

    Reply
  • julio 17, 2017 at 11:56 am
    Permalink

    These are actually great ideas in on the topic of blogging. You have touched some pleasant factors here. Any way keep up wrinting.

    Reply
  • julio 10, 2017 at 4:17 am
    Permalink

    It’s amazing for me to have a website, which is useful designed for my knowledge. thanks admin

    Reply
  • julio 10, 2017 at 4:16 am
    Permalink

    Remarkable! Its actually amazing piece of writing, I have got much clear idea regarding from this paragraph.

    Reply